Warning: include_once(assets/img/icons/svg.svg): failed to open stream: No such file or directory in /domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/themes/alezdrowko/header.php on line 37

Warning: include_once(): Failed opening 'assets/img/icons/svg.svg' for inclusion (include_path='/domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/plugins/backwpup/vendor/pear/archive_tar:/domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/plugins/backwpup/vendor/pear/console_getopt:/domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/plugins/backwpup/vendor/pear/http_request2:/domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/plugins/backwpup/vendor/pear/mail_mime:/domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/plugins/backwpup/vendor/pear/mail_mime-decode:/domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/plugins/backwpup/vendor/pear/net_url2:/domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/plugins/backwpup/vendor/pear/pear-core-minimal/src:/domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/plugins/backwpup/vendor/pear/pear_exception:.:/usr/local/php/php53/share/pear:/usr/local/share/pear') in /domains/alezdrowko.pl/public_html/wp-content/themes/alezdrowko/header.php on line 37

Dietetyka

Farmakoterapia?

Wydawałoby się, że jest to jednostka chorobowa, którą ratuje tylko farmakoterapia, jednakże to nieprawda.

Najczęstsze objawy endometriozy

  • Bóle w obrębie miednicy mniejszej
  • Bolesne miesiączkowanie (dysmenorrhea)
  • Bolesne stosunki płciowe (dyspareunia)
  • Niepłodność (sterilitas, infertilitas)
  • Torbiele jajnikowe (cystis piceae)
  • Bolesna defekacja (dyschesia)
  • Zaburzenia cyklu miesięcznego
  • Plamienia poprzedzające miesiączkę
  • Bóle w obrębie przewodu pokarmowego, moczowego
  • Bóle w okolicy krzyżowej
poradnikzdrowie.pl

Jak sobie pomóc(?)

Jadłospis odgrywa tu kluczową rolę. Badania Savarisa A.L., Amarala V.F. w 2011 roku sugerują, że kwasy wielonasycone, zmniejszają chorobę aż o połowę! Ważna rolę odgrywają tutaj warzywa ciemno zielone. Dlaczego akurat te? Wzmacniają odporność organizmu, dodatkowo pozytywnie wpływają na czerwone krwinki. Codziennie powinnaś sięgać po pełnoziarniste produkty zbożowe, rośliny strączkowe, jak najwięcej warzyw, owoców, a także orzechów. Dodatkowo warto pamiętać o nasionach oraz chudym nabiale lub ich zamiennikach.

Każda suplementacja jest indywidualna, jeśli masz jakieś pytania, zapraszam do kontaktu.